Śri Racza —
Serwisant klimatyzacji na Facebooku rzekomo oszukał dwie ofiary w Sri Racha, powodując ich utratę 16,000 XNUMX bahtów po zniknięciu rzekomego mechanika.
Dzisiaj, 17 maja, pani Chantisa Sap-anansuk (46 l.) i pani Wannee Singkaew (35 l.) skontaktowały się z The Pattaya News w sprawie domniemanego serwisanta klimatyzacji na Facebooku zamieszanego w zgłoszone oszustwo, które miało miejsce 2 maja.
Zgodnie z oświadczeniem pani Chantisy, 2 maja wynajęła serwis klimatyzacji na Facebooku, aby wyczyścić klimatyzator, ale po kilku dniach ponownie się zepsuł, więc 9 maja skontaktowała się z tym samym mechanikiem, który później został zidentyfikowany jako Saharak. Jiraphan, który zażądał z góry kaucji w wysokości 3,000 bahtów za części zamienne. Mechanik usunął jednak później wszystkie posty na Facebooku dotyczące serwisu klimatyzacji i rzekomo uciekł.
Pani Wannee, druga ofiara zgłoszona, opowiedziała podobny incydent. Znalazła serwis klimatyzacji na Facebooku i zatrudniła go do naprawy jej starego klimatyzatora. Następnie mechanik przekonał ją, że nie da się tego naprawić i zażądał 13,000 XNUMX bahtów za różnicę w nowym klimatyzatorze. Podobnie mechanik odciął wszystkie kontakty i zniknął. Osoba ta została również zidentyfikowana jako Saharak Jiraphan, chociaż nie wiadomo, czy jest to możliwy pseudonim.
Obie ofiary zgłosiły już incydenty policji w Nong Kham i wezwały wszystkich mechaników, aby postępowali etycznie w swojej pracy, ponieważ może to zaszkodzić innym, którzy zarabiają na życie robiąc to samo.
Dwie ofiary chciały podzielić się incydentem z czytelnikami Pattaya News, aby uświadomić miejscowym mieszkańcom i zachęcić ich do zbadania sprawy przed zatrudnieniem mechanika.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Dołącz do dyskusji w naszej grupie na Facebooku https://www.facebook.com/groups/438849630140035/lub w komentarzach poniżej.