Krajowy —
Rozwijająca się platforma turystyczna planuje przyciągnąć milion międzynarodowych podróży do Tajlandii w 2023 roku.
Pan Eric Gnock Fah, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Klook, wiodącej azjatyckiej platformy turystycznej oferującej kompleksowe usługi i usługi turystyczne, ogłosił, że jego firma rozpocznie kampanię promocyjną, aby przyciągnąć więcej międzynarodowych turystów do Tajlandii, celując w co najmniej milion podróży.
W 2023 roku liczba rezerwacji podróży Klook wzrosła o 100% w pierwszym kwartale. Ten wzrost odzwierciedla pozytywne oznaki ożywienia w branży turystycznej Tajlandii, a także pokazuje, że turyści są coraz bardziej skłonni wydawać więcej pieniędzy na tajską turystykę, zwłaszcza tę, która obraca się wokół tajskiej kultury i oferuje znaczące doświadczenia, powiedział Eric.
Ujawnił również, że Klook połączył siły jako kluczowy partner z Urzędem Turystyki Tajlandii (TAT). Obaj partnerzy starają się pobudzić i promować turystykę tajską wśród azjatyckiej bazy klientów, która jest silną i ukierunkowaną bazą klientów TAT.
Współpraca będzie wspierać i zachęcać Free Independent Travellers (FIT) z siedmiu krajów – Hongkongu, Singapuru, Tajwanu, Indii, Indonezji, Filipin i Malezji – do odwiedzenia Tajlandii. Pan Eric powiedział, że jest to pierwsza współpraca mająca na celu stymulowanie turystyki wielorynkowej.