TAT wzmacnia „Responsible Tourism: The Way Forward for Thailand Tourism” na ATM 2023

KOMUNIKAT PRASOWY:

Promowanie Tajlandii jako zrównoważonego, a także zdrowego i dobrego samopoczucia miejsca dla podróżujących z Bliskiego Wschodu.

Dubaj, 3 maja 2023 r. — Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) wzmacnia kampanię „Odwiedź Tajlandię w roku 2023: niesamowite nowe rozdziały” i dążenie Tajlandii do odpowiedzialnej i zrównoważonej turystyki na 30. Arabian Travel Market (ATM) 2023, która odbyła się w dniach 1-4 maja w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

– powiedział Yuthasak Supasorn, gubernator TAT „Ponieważ rynek Bliskiego Wschodu cieszy się rosnącym zainteresowaniem zrównoważonymi podróżami, zakupami oraz działaniami związanymi ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem, pragniemy dostarczać świeże doświadczenia podróżnicze za pośrednictwem tajlandzkich fundacji 5F soft-power: Food, Fight, Fashion, Film” i Festiwal, jednocześnie podkreślając siłę Tajlandii w przyrodzie i Tajlandzkość. TAT ma na celu stworzenie znaczących wrażeń z podróży, które będą znaczące nie tylko dla podróżnych, ale także dla lokalnych społeczności i środowiska”.

Już po raz 23 firma TAT uczestniczyła w bankomacie ze stoiskiem w Tajlandii, prezentując kampanię „Odwiedź Tajlandię w roku 2023: niesamowite nowe rozdziały”. The Stand przedstawia koncepcję zrównoważonej turystyki, która odwołuje się do tajskich wartości kulturowych, zgodnie z wytycznymi TAT, aby promować Tajlandię jako światowej klasy destynację oferującą znaczące wrażenia z podróży.

Pan Yuthasak dodał: „Na początku tego roku ogłoszono wdrożenie 17 Celów Zrównoważonej Turystyki (STG), opracowanych na podstawie Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG), które przyczynią się do zrównoważonego rozwoju w czterech wymiarach obejmujących zarządzanie, gospodarkę społeczno-gospodarczą, kulturę i środowisko.

„Jeśli chodzi o zarządzanie, jest to promowanie powiązań między edukacją a turystyką, a także rozwijanie umiejętności w zakresie zasobów ludzkich dla branży turystycznej. Aspekt społeczno-ekonomiczny obejmie na przykład ideę integracji, pozyskiwania lokalnych składników i gospodarowania odpadami w turystyce. Również część kulturalna będzie polegać na opracowaniu strategii promowania zrównoważonego celu podróży wraz z lokalnymi społecznościami. Aby zminimalizować wpływ na środowisko, ma zachęcać turystów i interesariuszy do opowiadania się za redukcją emisji dwutlenku węgla.”.

Stoisko Tajlandii zostało oficjalnie otwarte by Pan Yuthasak i JE Pan Sorayut Chasombat, Ambasador Tajlandii w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Obecni byli także dyrektorzy TAT i delegaci z Tajlandii.

Stoisko Tajlandia składa się z 46 sprzedawców z Tajlandii – 32 hoteli, 10 biur podróży, trzech atrakcji i jednej platformy turystycznej – którzy promują swoje produkty i usługi oraz angażują się w spotkania B2B z kupującymi z całego Bliskiego Wschodu.

Tymczasem stanowisko informacyjne TAT na stoisku w Tajlandii udostępnia informacje w formie e-broszury i wideo w ramach koncepcji „Amazing New Chapters”, skupiając się na istniejących i nowych doświadczeniach turystycznych w powstających drugorzędnych destynacjach i społecznościach turystycznych w całym kraju.

Inne atrakcje odbywające się na Stoisku to pokazowe warsztaty DIY z robienia tajskiego potpourri i malowania wachlarzy na papierze Saa (papier z kory morwy) oraz tańce współczesne.

Biuro TAT Dubai będzie koncentrować się na promowaniu tajności, szczęścia, zrównoważonego, zrównoważonego i sprawiedliwego wzrostu. Kampania ma na celu przyciągnięcie zarówno nowych, jak i powracających gości do doświadczenia „Tajlandzkiej Drogi Szczęścia”, zachęcając ich w ten sposób do dzielenia się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych. Zgodnie z ideą „przesyłania wiadomości” w świecie online, osobom, które dołączą do akcji, oferowane będą promocje. Pomoże to zwiększyć świadomość Tajlandii i przyciągnąć przyszłych turystów.

W 2022 r. Tajlandię odwiedziło 314,882 100,000 gości z Bliskiego Wschodu, w tym prawie 66,000 2019 gości z Arabii Saudyjskiej i około 11.14 220 gości ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA). Podróżni z krajów Zatoki Perskiej zaliczani są do grup, które wydają najwięcej pieniędzy i mają wysoką średnią długość pobytu. W 9.26 r. goście ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich mieli średnią długość pobytu 166 dnia i średnie dzienne wydatki przekraczające XNUMX USD, w porównaniu do ogółu turystów międzynarodowych, odpowiednio XNUMX dnia i XNUMX USD.

Oryginalna wersja tego artykułu ukazała się na naszej siostrzanej stronie internetowej The TPN National News, której właścicielem jest nasza firma macierzysta TPN media.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2023 roku!

Potrzebujesz porady prawnej lub adwokata? Możemy pomóc. Kliknij tutaj.

Zobacz więcej informacji na temat wystawiania u nas nieruchomości, klikając tutaj.

Chcesz zareklamować się u nas lub zapytać o promocję swojej firmy, wydarzenia, organizacji charytatywnej lub wydarzenia sportowego? Napisz do nas na Sales@ThePattayanews.com

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.