Wyniki rozmów czytelników: czy wspierałbyś terminal statków wycieczkowych w Pattaya?

ZDJĘCIE: Khaosod Online

Oto nasza stała funkcja: zadajemy naszej społeczności pytanie i mniej więcej tydzień później podkreślamy różne odpowiedzi i opinie na to pytanie.

Niedawno zadaliśmy naszym czytelnikom następujące pytanie:

Czy wspierałbyś terminal statków wycieczkowych w Pattaya?

Aby zapoznać się z kontekstem i historią tej propozycji kliknij lub dotknij tutaj. Wybraliśmy tutaj kilka różnych opinii i odpowiedzi. Zwracamy uwagę, że są to opinie i przemyślenia czytelników i niekoniecznie muszą odzwierciedlać opinie Pattaya News Company Limited. -=-=-=–=-=-=-=-= Alfie Bob: Jeśli to zwiększa turystę $ do Tajlandii, to czemu nie. Trzeba myśleć o wszystkim, nie tylko o sobie. -=-=-=-= Chris M:
Rozśmiesza mnie, gdy ludzie mówią „nie” Dlaczego? Może nie chcą miejsca pełnego turystów, co jest osobliwe, ponieważ sami są w zasadzie turystami.
Pattaya istnieje, aby zarabiać na odwiedzających, nie jest miastem przemysłowym, więc im więcej osób odwiedza, tym lepiej dla biznesu w Pattaya.
-=-=-=–=-=-
Jan A:
Moje jedyne pytanie brzmi, co Pattaya ma do zaoferowania około 2000 do 5000 pasażerów, poza ulicami spacerowymi, ulicami z barami itp. Nie ma tu nic, co przyciągnęłoby taką liczbę dobrze sytuowanych ludzi.
Phuket też już regularnie dostaje statki ale zdecydowanie ma coś do zaoferowania. Na pewno warto odwiedzić stare miasto. Tutaj w Pattaya są tylko bary, bary i trochę więcej barów.
Pieniądze wydałbym na coś bardziej przyjaznego turystom.
Próba uczynienia Bangkoku bardziej dostępnym dla tego typu statków z pewnością się opłaci.
-=-=–=-=
Jimmer N:
Zrób z niego statek wycieczkowy, na którym możesz uprawiać hazard podczas wycieczki po Phuket, to tak 😆
Pomyślałbym, że rynek cały czas szuka nowych kierunków. Duża linia wycieczkowa chciałaby mieć takie partnerstwo.
Kilka tysięcy turystów brzmi świetnie. Nie sądzę, żeby wyluzowany „typ statku wycieczkowego” byłby zainteresowany samą Pattayą. Dodaj noc na Koh Larn, kilka jednodniowych wycieczek do ogrodów, winnic, świątyń, sanktuarium i zoo, a potem wsiadają i odlatują.
Nie wspominając już o pracach związanych z obsługą statków wycieczkowych, kiedy ta bestia jest na molo.
-=-=-=-=-=-=
Kevin T: Beach Road wymaga gruntownego liftingu. Jest to doskonała lokalizacja i wygląda jak getto.
-=-=-=-=-=-=-
Allen P: Jasne, daj to. Ogród Nong Nooch, Góra Buddy, jazda na słoniach, sanktuarium prawdy, pokaz ladyboyów, zoo Sriracha Tiger, kilka tajskich świątyń, inspiracje turystyczne z Phuket. Nigdy nie próbuj, nigdy nie wiadomo
-=-=-=-=–=-=-
Ray S.:
LOL, to prawie tak, jakby obcokrajowcy mieli coś do powiedzenia w tych sprawach.
Pasażerowie statków wycieczkowych wydają sporo pieniędzy, więc powinni być mile widziani. Ignoruj ​​​​dziwaczy i wariatów – i tak prawdopodobnie będą już martwi, zanim to coś zostanie zbudowane.
-=-=-=-=-=-=-=-=-
Jerzy S.:
Absolutnie.
Obecnie przebywam na zachodnim wybrzeżu Szkocji i mamy teraz kilka statków wycieczkowych tygodniowo, które właśnie odwiedzają ogród.
Pattaya ma znacznie więcej do zaoferowania niż tutaj.
-==-=-=-=-=-=–=
Eugeniusz D:
To dobra rzecz dla lokalnych firm. Porty statków wycieczkowych zwykle podnoszą ceny dla mieszkańców i innych turystów. Wiele zależy od tego, jak długo statek cumuje, jakie atrakcje i miejsca docelowe mogą odwiedzić turyści. Myślę też, że lokalne firmy dostosują swoje modele biznesowe do nowych możliwości biznesowych, jakie niesie ze sobą statek wycieczkowy.
-=-=-=-=-==–=-=-
Flemming R.:
Statek wycieczkowy zacumuje tylko na kilka dni.
W porównaniu z kosztem budowy terminalu istnieją lepsze sposoby na przyciągnięcie większej liczby turystów.
Plan, który widziałem, całkowicie zburzyłby ulicę spacerową i znacznie utrudnił pływakom, skuterom wodnym i łodziom motorowym.
-=-=-=-=–=-=-=-
Darek F:
Po wielu latach rejsów i kilkukrotnym odwiedzeniu Laem Chabang, tylko niewielki procent przyjeżdża do Pattaya, większość pasażerów jedzie do Bangkoku. Skonfigurowanie infrastruktury terminala nie jest jak budowanie sklepu, to rozległy kompleks. O wiele lepiej byłoby wydać te pieniądze na ukończenie tego, co masz, np. drogi, kanalizację itp.
-=-=-=-=–=-=–=-
Jan P.:
Zanim osiedliłem się tutaj w Tajlandii, dużo pływałem
Statek wycieczkowy spędziłby w porcie tylko około 10 godzin. Na ogół pasażerowie wybierali się na zorganizowaną wycieczkę. Jest wystarczająco dużo miejsc do odwiedzenia, aby pomieścić statek wycieczkowy. A efektem domina byłoby otwarcie większej liczby atrakcji
Ale jak niektórzy powiedzieli, muszą rozpocząć i zakończyć projekty, które zostały rozpoczęte i nie zostały zakończone
-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Nontiya P: Chcą ich tylko niewykształceni ludzie bez mózgu, Europa nie chce ich już w pobliżu dużych miast, zanieczyszczenie jest straszne.
-=-=-=-=-=-=-
Andrzej M.:
Czy coś przegapiłem, skoro wszyscy zakładający skądś statek wycieczkowy będą się tu zatrzymywać?
Przeczytałem to i pomyślałem coś przeciwnego i myślę, że statek wycieczkowy rozpoczyna swój rejs stąd. Tak więc Tajowie i obcokrajowcy, a także turyści, mogą wejść na pokład statku w Pattaya i popłynąć gdzie indziej.
-=-=-=-=-==-=
Fred B.:
Nie, nie popieram tego. Podniesie ceny wszystkiego i uzyska więcej zdzierstw niż obecnie. Szczególnie, gdy przypływają na brzeg, aby zrobić zakupy lub zrobić cokolwiek innego, ponieważ mają trochę pieniędzy do wydania. A Pattaya nie ma infrastruktury. Tylko małe sois z ogromnymi korkami wszędzie. Daleko im do przyjęcia takiej turystyki.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Chcesz wyrazić swoją opinię? Proszę wysłać do nas wiadomość do Redaktor@thepattayanews.com. Wkrótce udostępnimy zupełnie nowy TalkBack, bądź na bieżąco!

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/