Krajowy —
Spółka Transport Co., Ltd. podała do wiadomości publicznej, że w mediach społecznościowych krąży skarga dotycząca rzekomego fatalnego stanu autobusu VIP.
W odpowiedzi na skargę, Transport Co., Ltd. zbadała dostawcę usług transportowych na trasie Bangkok – Mukdahan i wydała wstępne środkis.
Kontrowersyjny autobus, o którym mowa, zostaje zawieszony do czasu zakończenia prac konserwacyjnych i gotowości do użytku. Ponadto indywidualny dostawca usług transportowych zostanie ukarany grzywną w wysokości 10,000 XNUMX bahtów za nieprzestrzeganie umowy dotyczącej dostarczenia autobusu gotowego do pracy.
Firma transportowa stwierdziła również i poradziła klientom, że zamiast narzekać w mediach społecznościowych, doradzali wszystkim pasażerom możliwość składania skarg dotyczących usług bezpośrednio do firmy transportowej za pośrednictwem centrum telefonicznego pod numerem 1490.