Duża tajska firma autobusowa odpowiada na skargi dotyczące rzekomo źle utrzymanego autobusu

Krajowy —

Spółka Transport Co., Ltd. podała do wiadomości publicznej, że w mediach społecznościowych krąży skarga dotycząca rzekomego fatalnego stanu autobusu VIP.

W odpowiedzi na skargę, Transport Co., Ltd. zbadała dostawcę usług transportowych na trasie Bangkok – Mukdahan i wydała wstępne środkis.


Kontrowersyjny autobus, o którym mowa, zostaje zawieszony do czasu zakończenia prac konserwacyjnych i gotowości do użytku. Ponadto indywidualny dostawca usług transportowych zostanie ukarany grzywną w wysokości 10,000 XNUMX bahtów za nieprzestrzeganie umowy dotyczącej dostarczenia autobusu gotowego do pracy.

Firma transportowa stwierdziła również i poradziła klientom, że zamiast narzekać w mediach społecznościowych, doradzali wszystkim pasażerom możliwość składania skarg dotyczących usług bezpośrednio do firmy transportowej za pośrednictwem centrum telefonicznego pod numerem 1490.

Zapisz się!
Kittisaka Phalaharna
Kittisak ma pasję do wycieczek, niezależnie od tego, jak trudne będzie to podróżowanie, będzie podróżować w stylu pełnym przygód. Jeśli chodzi o jego zainteresowania fantastyką, częścią jego duszy są gatunki detektywistyczne w powieściach i książkach o tematyce sportowej. Pracuje dla Pattaya News jako najnowszy pisarz.