Rekordowy rok dla Central Retail: zysk w 2023 r. wyniósł 8,016 12 mln THB, co stanowi wzrost o 0.55%, a dywidenda wyniosła 15 THB na akcję, czyli o XNUMX% więcej niż w roku poprzednim

Bangkok, 29 lutego 2024 r. – Pan Yol Phokasub, dyrektor generalny Central Retail Corporation Spółka akcyjna Limited lub CRC ogłosiło: „Central Retail odniósł wielki sukces biznesowy w 2023 r., osiągając rekordowe przychody w wysokości 248,688 5 mln THB (+32,436% r/r) EBITDA 8 8,016 mln THB (+12% r/r) przy zysku netto w wysokości XNUMX XNUMX mln THB (+XNUMX% r/r).

Spółka zamierza wypłacić swoim akcjonariuszom imponującą dywidendę w wysokości 0.55 THB na akcję, czyli o 15% wyższą niż w roku poprzednim, która ma zostać zatwierdzona na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu. Te znakomite wyniki są odzwierciedleniem Solidny ekosystem Central Retail, który jest zarówno adaptacyjny, jak i odporny, aby sprostać wyzwaniom biznesowym, przekraczać wyznaczone cele i utrzymywać zdrowe finanse. Pewnie kończąc rok na nowym szczycie, Central Retail w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję nr 1 jako sprzedawca detaliczny i hurtownik omni nowej generacji we wszystkich kategoriach biznesowych.

Oprócz osiągnięcia wyjątkowego wzrostu biznesowego, Central Retail nadal angażuje się w realizację znaczących inicjatyw w zakresie zrównoważonego rozwoju z korzyścią dla społeczeństwa i środowiska, wzbogacając życie wszystkich interesariuszy. W ubiegłym roku firma ponownie potwierdziła swoje zaangażowanie na rzecz dobrego ładu korporacyjnego, wpajając zasady zrównoważonego rozwoju we wszystkich aspektach swojej działalności. W ramach ciągłych wysiłków na rzecz walki z globalnym kryzysem klimatycznym Central Retail znacznie zwiększył wykorzystanie energii odnawialnej, osiągając 15.7%. Osiągnięto to poprzez instalację systemów ogniw słonecznych w 136 oddziałach, co przełożyło się na znaczną redukcję emisji gazów cieplarnianych o ponad 50,000 XNUMX ton.

„Central Retail w dalszym ciągu dąży do doskonałości biznesowej w 2024 r., kierując się wizją „CRC OMNI-Intelligence”. To innowacyjne podejście ma na celu wprowadzenie branży detalicznej i hurtowej w „Nową erę świetności” poprzez płynną integrację sztucznej inteligencji z każdym aspektem działalności. Sztuczna inteligencja nie tylko umożliwi pracownikom podnoszenie kwalifikacji, ale także posłuży jako potężne narzędzie do tworzenia hiperspersonalizowanych doświadczeń Omni na wyższy poziom dla klientów. Wykorzystując nasze DNA ciągłego rozwoju i adaptacji, Central Retail planuje renowację sklepów wraz z rozbudową ponad 40 nowych oddziałów w kluczowych formatach w Tajlandii i Wietnamie.

Dodatkowo firma skoncentruje się na zwiększaniu skali operacji B2B i wspieraniu głębszej integracji z zróżnicowanymi społecznościami, wzmacnianiu sieci i długoterminowej wartości klienta. Central Retail stawia na pierwszym miejscu dobro wszystkich interesariuszy, nadal angażując się w napędzanie zrównoważonego wzrostu, który jest zgodny z celem naszej marki „Central to Life”” zakończył pan Yol.

Zapisz się!
Adam Judd
Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN Media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce, ale mieszkał także w Dallas, Sarasocie i Portsmouth. Ma doświadczenie w sprzedaży detalicznej, HR i zarządzaniu operacjami. Od wielu lat pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od ponad dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie prosimy o e-mail Editor@ThePattayanews.com O nas: https://thepattayanews.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thepattayanews.com/contact-us/