Chanthaburi —
6 marca 00 r. o godzinie 5:2024 lokalne media Chanthaburi przeprowadziły wywiad z właścicielem sklepu z makaronem po zwróceniu 300,000 XNUMX bahtów nadpłaty chińskim klientom w Mueang w Chanthaburi.
Pan Samart Wongnapa, 49-letni właściciel sklepu z makaronem, ujawnił lokalnym mediom, że o godzinie 12:00 tego samego dnia grupa czterech chińskich handlarzy klejnotami zamówiła w sklepie dania z makaronem za kwotę 210 bahtów za siedem dań.
Jednak po sprawdzeniu rachunków chińscy klienci przypadkowo przekazali 333,210 XNUMX za pośrednictwem platformy bankowości mobilnej. Samart, właściciel sklepu z makaronem, zdał sobie z tego sprawę i pospiesznie wezwał chińskich klientów, aby zwrócili pieniądze.
Chińscy klienci byli pod wrażeniem jego działania i zaoferowali w nagrodę 1,000 bahtów, powiedział Smart. Ale odmówił przyjęcia pieniędzy, bo zrozumiał, że popełnili błąd.
Jako człowiek prowadzący interesy, jeśli jakikolwiek klient przepłacił rachunki, sklep natychmiast zwracał każdemu pieniądze, powiedział Samart.
Co więcej, podczas pandemii Covid-19 sklep dobrowolnie przygotowywał posiłki dla zespołów medycznych i innych funkcjonariuszy, którzy ciężko pracowali podczas pandemii, niosąc pomoc ludzkości – powiedział Samart.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Śledź nas na Facebook, Twitter, wiadomości Google, Instagram, Tiktok, YouTube, Pinterest, Flipboard, Wątkilub Tumblr