Tajlandzka karta przywilejów przedstawia perspektywy na rok 2023 z rekordową liczbą 11,846 XNUMX członków, torując drogę do długoterminowych wiz z większymi przywilejami, przyciągając więcej docelowych klientów wysokiej jakości

Bangkok, 20 marca 2024 r. — Tajlandia Privilege Card, operator specjalnego programu kart członkowskich pod nadzorem Urzędu Turystyki Tajlandii (TAT), podkreśla potencjał Tajlandii jako kraju, któremu pod wieloma względami ufają obcokrajowcy, potwierdzony światowymi rankingami turystycznymi i będący celem podróży Top of Mind, poparty takimi czynnikami, jak bycie centrum biznesowym w Azji Południowo-Wschodniej i możliwościami inwestycyjnymi, kluczowym ośrodkiem sektora opieki zdrowotnej i usług , renomowaną kuchnię, zwaną kuchnią świata i, co ważne, tajską gościnność, co zaowocowało znacznym rozwojem Tajlandzkiej Karty Przywilejów w ciągu ostatnich 20 lat, potwierdzając jej wiodącą pozycję w zakresie długoterminowych przywilejów wizowych.

Pan Manatase Annawat, Karta Przywilejowa Prezydenta Tajlandiistwierdził: „Ogólne działanie Tajlandzkiej Karty Przywilejowej w roku podatkowym 2023 pozwoliło osiągnąć cel polegający na zwiększeniu liczby członków o ponad 11,846 108 członków, co stanowi wzrost o 38,000%. Podkreśla to potencjał i możliwości rozwoju biznesu, a także odzwierciedla rolę organizacji w stymulowaniu napływu walut obcych o wartości ponad 1 20 milionów bahtów w zeszłym roku, jednocześnie wzmacniając pozycję Tajlandii Privilege Card jako dostawcy długoterminowych przywilejów wizowych na poziomie globalnym , oferująca ekskluzywne przywileje w każdym wymiarze, spełniająca wszechstronne potrzeby członków w ramach trzech głównych misji, które odróżniają Tajlandzką Kartę Przywilejową od innych konkurentów: 2) Bycie głównym dostawcą usług w zakresie długoterminowych wiz dla obcokrajowców ubiegających się o pobyt na okres 3 lat lub dłużej w Tajlandia, XNUMX) Oferowanie ekskluzywnych usług na głównych lotniskach w kraju oraz XNUMX) Zapewnianie innych korzyści obejmujących różne aspekty stylu życia członków, takie jak zakwaterowanie, podróże, wypoczynek, opieka zdrowotna i dobrobyt finansowy, wraz z prezentacją sukcesu po rebrandingu organizacji za pomocą wprowadzenie produktu „Tajlandzka karta przywilejów”. Dzięki czterem nowym pakietom wprowadzonym w zeszłym roku firma miała łącznie 31,231 członkowie w 2023, a pięć najważniejszych narodowości to Chiny, Japonia, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Rosja”.

In 2023, Tajlandia Privilege Card w dalszym ciągu koncentruje się na poszerzaniu swojej bazy członkowskiej do kluczowych grup docelowych z krajów, w tym Chin, Japonii, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Korei Południowej, Hongkongu, Tajwanu, Rosji i Europie, a także na poszerzaniu grona klientów bazę dla nowych grup docelowych, takich jak Indie, Bliski Wschód czy społeczność LGBTQIA+, która ma dużą siłę nabywczą. Ponadto nadal kładzie się nacisk na podnoszenie jakości produktów i korzyści, aby zapewnić wyjątkowe doświadczenia w ramach koncepcji Wizy długoterminowe z większą liczbą przywilejów, wiodącego dostawcy długoterminowych przywilejów wizowych na świecie, z kompleksowym WIĘCEJ strategia obejmująca i zaspokajająca potrzeby grup docelowych w każdym wymiarze, jak następuje:

  • M – Skoncentrowany na członkach: Badanie satysfakcji członków i potrzeb w zakresie podnoszenia jakości produktów i korzyści, oferowanie usług i korzyści z ponad 300 placówek partnerskich obejmujących różne style życia, takie jak pobyt, podróże, wypoczynek, zdrowie i dobre samopoczucie oraz bogactwo, w celu stworzenia najwyższej jakości satysfakcję poprzez gromadzenie danych poprzez badania i zrozumienie zachowań i potrzeb członków
  • O – Szansa: Eksplorowanie nowych kanałów i możliwości ciągłego poszerzania rynków i baz członkostwa, takich jak oficjalna rekrutacja nowych przedstawicieli handlowych lub GSSA w celu poszerzania rynków, zwiększania sprzedaży i docierania do grup docelowych w sposób bardziej kompleksowy i efektywny, rozwój kanałów komunikacji zarówno online, jak i offline, w kraju i za granicą oraz komunikowanie się z grupami docelowymi.
  • R – Odpowiedzialność: Bycie odpowiedzialnym i etycznym wobec społeczeństwa, środowiska, pracowników, akcjonariuszy, partnerów biznesowych i interesariuszy.
  • E – Doskonałość: Dążenie do doskonałości w zarządzaniu organizacją (Operational Excellence) oraz wykorzystanie technologii w celu podnoszenia efektywności i jakości pracy (Digital Excellence), a także rozwijanie pracowników w kierunku doskonałości (People Excellence).

Obecnie członkostwo w Tajlandii Privilege Card obejmuje cztery rodzaje kart:

ZŁOTO: Składka członkowska w wysokości 900,000 baht, ważne dla 5 lat, z możliwością zarabiania 20 punktów rocznie.

PLATINUM: Składka członkowska w wysokości 1.5 milion bahtów, ważny przez 10 lat, z możliwością zarabiania 35 punktów rocznie.

DIAMENT: Składka członkowska w wysokości 2.5 milion bahtów, ważny przez 15 lat, z możliwością zarabiania 55 punktów rocznie.

REZERWA: Składka członkowska w wysokości 5 milion bahtów, ważny przez 20 lat++, z możliwością zarabiania 120 punktów rocznie. Jest to jedyny typ karty, który jest przeznaczony wyłącznie na zaproszenie i którego maksymalna liczba jest ograniczona 100 członków rocznie.

"Dzięki wdrożonym strategiom i potencjałowi Tajlandii jesteśmy pewni, że w 2024, Tajlandzka Karta Przywilejowa będzie mogła kompleksowo i skutecznie dotrzeć do grup docelowych, mając na celu posiadanie ponad 39,000 członków, którzy wnoszą ponad do gospodarki kraju 50,000 milionów bahtów i zmierza w kierunku światowego przywództwa w zakresie długoterminowych przywilejów wizowych” – podsumował pan Masatase.

Zainteresowani mogą znaleźć szczegółowe informacje na temat Tajlandii Privilege Card na oficjalnej stronie internetowej www.thailandprivilege.co.th. Partnerzy zainteresowani dołączeniem do firmy jako partnerzy biznesowi mogą kontaktować się z Działem Koordynacji Sieci Partnerów pod adresem 02-353-4145 lub e-mail sprzedawca_relacje@thailandprivilege.co.th. Osoby zainteresowane pracą przedstawicieli handlowych w celu globalnego rozwoju działalności mogą skontaktować się z Działem Zarządzania Przedstawicielami Handlowymi pod adresem 02-353-4120 lub e-mail salesgroup@thailandprivilege.co.th.

Zapisz się!
Celuj w Tanakorna
Lokalny tłumacz wiadomości w The Pattaya News. Aim to dwudziestoczterolatek mieszkający obecnie w Bangkoku. Interesuje się tłumaczeniami na język angielski, opowiadaniem historii i przedsiębiorczością. Wierzy, że ciężka praca jest nieodzownym składnikiem każdego sukcesu na tym świecie.