Zastępca komendanta tajskiej policji przeprowadza inspekcję na lotnisku Suvarnabhumi i obiecuje lepszą wydajność usług

Krajowy-

3:00 w dniu 25 marca 2024 r. Pol. Zastępca komendanta policji, gen. Kittirat Phanphet, przeprowadził inspekcję na lotnisku Suvarnabhumi w związku z poleceniami premier Tajlandii Sretthy Thavisin dotyczącymi poprawy jakości i czasu obsługi.

Po inspekcji ustalono, że urzędnicy imigracyjni z Suvarnabhumi skrócili średni czas kontroli paszportowej po przylocie z 45 do 30 sekund, ponieważ wykluczono skanowanie karty pokładowej.

Co więcej, kanały automatyczne Według tajskich mediów krajowych w chwili wyjazdu zaktualizowano je o nowe wersje oraz ulepszoną technologię i wydajność, co skróciło średni czas przetwarzania z 40 sekund do 20 sekund.

Doniesiono, że funkcjonariusze Suvarnabhumi obiecali system biometryczny nie uległby awarii jak poprzednim razem.

Jednak w godzinach szczytu może to spowodować przepełnienie liczby pasażerów, ponieważ ponad 4,000 5,000–2,000 XNUMX pasażerów wylądowało niemal w tym samym czasie, podczas gdy terminal pasażerski mógł pomieścić zaledwie XNUMX pasażerów.

Jak podają tajskie media krajowe, funkcjonariuszom lotniska na przerwie nakazano wspierać punkty kontrolne w godzinach szczytu, aby ułatwić odprawę.

Tymczasem lotnisko Suvarnabhumi zatrudniało ponad 200 funkcjonariuszy i planowało zwiększyć swój personel o 330 dodatkowych stanowisk, co według tajlandzkich mediów uznano za wystarczające dla dużej liczby pasażerów.

Przeczytaj niedawny artykuł na temat niespodziewanej inspekcji na lotnisku przeprowadzonej przez premiera Tajlandii, która ujawniła powolne usługi i poprawę jakości usług.

Zapisz się!
Kittisaka Phalaharna
Kittisak ma pasję do wycieczek, niezależnie od tego, jak trudne będzie to podróżowanie, będzie podróżować w stylu pełnym przygód. Jeśli chodzi o jego zainteresowania fantastyką, częścią jego duszy są gatunki detektywistyczne w powieściach i książkach o tematyce sportowej. Pracuje dla Pattaya News jako najnowszy pisarz.