Pattaya —
Urzędnicy Pattaya wzięli udział w seminarium „Pattaya Roadshow to Chengdu 2024” w dniu 23 kwietnia, którego celem było przyciągnięcie większej liczby chińskich gości z Chengdu.
Wydarzenie zorganizowane przez miasto Pattaya, Organizację administracyjną prowincji Chonburi i biuro Urzędu Turystyki Tajlandii (TAT) w Pattaya miało na celu promowanie różnorodnej oferty turystycznej Pattaya i wzmocnienie więzi z chińskimi biurami podróży. Seminarium odbyło się w Chengdu w Chinach i wzięło w nim udział kilku prominentnych władz Tajlandii i chińskich przedsiębiorców.
Pani Rung Kanjanawiroj, dyrektor biura TAT w Chengdu, przekazała tajskim biznesmenom cenne informacje na temat obecnego krajobrazu turystyki w Chinach. Zaprezentowała także wyjątkowe atrakcje i produkty turystyczne Pattaya, aby podkreślić potencjał miasta w zakresie obsługi chińskich turystów.
Pan Witawin Tokiatrungrueang, Konsul Generalny Tajlandii w Chengdu, serdecznie powitał wszystkich uczestników. Ujawnił, że seminarium Pattaya Roadshow to Chengdu 2024 zgromadziło 30 tajskich firm i ponad 67 chińskich biur podróży.
Ten roadshow jest pierwszym z dwóch głównych wydarzeń mających na celu wzmocnienie obecności firmy Pattaya na rynku chińskim. Drugi, „Pattaya Roadshow to Kunming 2024”, jeszcze bardziej zwiększy popularność Pattaya wśród chińskich turystów, powiedział Witawin.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Masz ogólną wskazówkę dotyczącą wiadomości, komunikat prasowy, pytanie, komentarz itp.? Nie interesują nas propozycje SEO. Napisz do nas na Tips@ThePattayanews.com