Krajowy-
3:00 w dniu 25 marca 2024 r. Pol. Zastępca komendanta policji, gen. Kittirat Phanphet, przeprowadził inspekcję na lotnisku Suvarnabhumi w związku z poleceniami premier Tajlandii Sretthy Thavisin dotyczącymi poprawy jakości i czasu obsługi.
Po inspekcji ustalono, że urzędnicy imigracyjni z Suvarnabhumi skrócili średni czas kontroli paszportowej po przylocie z 45 do 30 sekund, ponieważ wykluczono skanowanie karty pokładowej.
Co więcej, kanały automatyczne Według tajskich mediów krajowych w chwili wyjazdu zaktualizowano je o nowe wersje oraz ulepszoną technologię i wydajność, co skróciło średni czas przetwarzania z 40 sekund do 20 sekund.
Doniesiono, że funkcjonariusze Suvarnabhumi obiecali system biometryczny nie uległby awarii jak poprzednim razem.
Jednak w godzinach szczytu może to spowodować przepełnienie liczby pasażerów, ponieważ ponad 4,000 5,000–2,000 XNUMX pasażerów wylądowało niemal w tym samym czasie, podczas gdy terminal pasażerski mógł pomieścić zaledwie XNUMX pasażerów.
Jak podają tajskie media krajowe, funkcjonariuszom lotniska na przerwie nakazano wspierać punkty kontrolne w godzinach szczytu, aby ułatwić odprawę.
Tymczasem lotnisko Suvarnabhumi zatrudniało ponad 200 funkcjonariuszy i planowało zwiększyć swój personel o 330 dodatkowych stanowisk, co według tajlandzkich mediów uznano za wystarczające dla dużej liczby pasażerów.