Komunikat prasowy TAT –
Oczekuje się, że nowe trasy Bangkok-Sydney i Bangkok-Melbourne uruchomione w dniach 1 i 2 grudnia 2022 r. pomogą w rozwoju już ważnego rynku australijskiego w Tajlandii.
Bangkok, 6 grudnia 2022 r. – Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) z zadowoleniem przyjmuje uruchomienie nowych bezpośrednich lotów Thai AirAsia X między Bangkokiem a dwoma kluczowymi miastami Australii, Melbourne i Sydney, które zostały uruchomione odpowiednio 1 i 2 grudnia 2022 r. .
Pan Yuthasak Supasorn, gubernator TAT, powiedział: „Dzięki wystartowaniu w tak odpowiednim czasie, aby skorzystać z szczytu sezonu turystycznego w Tajlandii pod koniec roku, te dwa nowe bezpośrednie loty sprawią, że Bangkok i inne miejsca docelowe w Tajlandii będą bardziej dostępne dla australijskich turystów, którzy będą mogli odkryć całą ofertę w ramach kampanii „Odwiedź Tajlandię rok 2022-2023: Niesamowite nowe rozdziały”.
Nowa trasa Bangkok-Sydney jest obsługiwana cztery razy w tygodniu w poniedziałki, wtorki, piątki i soboty i jest pierwszym bezpośrednim lotem Thai AirAsia X do największego miasta Australii.
Nowa trasa Bangkok-Melbourne kursuje trzy razy w tygodniu w środy, czwartki i niedziele.
Dzięki dodatkowemu bodźcowi w postaci nowych lotów Thai AirAsia X Sydney i Melbourne, TAT koncentruje się w szczególności na kilku kluczowych segmentach rynku, które mają wzrosnąć z Australii.
Należą do nich rodziny, cyfrowi nomadzi, specjalne zainteresowania, takie jak śluby i miesiące miodowe, zdrowie i dobre samopoczucie oraz turystyka sportowa, a także turyści o zielonych poglądach podczas zielonego sezonu w Tajlandii w czerwcu i lipcu, który jest również australijską zimą.
Na rynku australijskim – podobnie jak na wszystkich rynkach – zostanie położony nacisk na ruch Tajlandii w kierunku bardziej zrównoważonej i odpowiedzialnej turystyki.
Punktem kulminacyjnym będzie drugie wydarzenie „Spotlight Ko Tao” zaplanowane na 7-9 kwietnia 2023 r., podczas którego odbędą się warsztaty i wystawy podkreślające zaangażowanie wyspy w ochronę oraz rewitalizację lądów i mórz.
Od 1 stycznia do 28 listopada 2022 roku Tajlandię odwiedziło 273,067 2023 Australijczyków. TAT ma na celu rozwój tego już ważnego rynku poprzez swoje strategie promocyjne i marketingowe w XNUMX roku.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!
Pomóż wesprzeć Pattaya News w 2022 roku!